joi, 8 august 2013

Facebook-ul romanesc-90% like-uri


Ca tot romanul cu net, normal  (sau nu?) sa am si eu cont pe facebook. Am sapte sute si ceva de ''prieteni'' dar sincer nu prea mi-au ''calcat'' prea des pagina,naiba stie atunci de ce mi-ar fi cerut ''frendsipul''. Batand ''campii'' facebook-lui, am constatat ca cel mai des lucru cu care dai nas in nas este omniprezentul si omnipotentul LIKE. Cu degetul frumos indreptat in sus,face cat o mie de cuvinte.Sta frumos sub poze,sub maxime si cugetari sau ''youtuburile'' de tot felul.Cuvintele s-au refugiat in telefonia mobila,acolo ce mai pot si ele sa-si faca de cap,stalcite,prescurtate, dar macar exista. Uite asa am  fugit cu gandul la castravetele lui I.L.Caragiale,hei nu rade,ca ma refer la cel din'' Momente si schite'':Castravetele este un fruct dicotiledonat, de culoare galben-verzuie, el face parte dinfamilia curcubitaceelor, are tulpina in forma de vrej, se inmulteste prin seminte si are98% apa.
Nu cumva o fi si facebook-ul un fel de castravete, de culoare alabastra,din familia sociopateloir,se inmulteste prin like-uri,are ditamai tulpina tocmai in USA si este 9o% apa chioara?
08.08.3013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu