duminică, 7 aprilie 2013

In mijlocul unui Nicaieri

Duminica,7 aprilie 2013. Nimic deosebit pana aici. Doar ca e duminica si ca tot omul mai stai si  ''cazut'' pe ganduri. Cauti raspunsuri la intrebari sacaietoare si cauti degeaba. Traieste prezentul!Numai asta aud! La naiba,ce este de ''trait'' acum, aici? Eu nu ma pot rezuma doar la un univers interior! Iubesc oamenii,asa am fost invatata ,imi place sa traiesc printre ei,imi place sa ii stiu aproape. Privesc in jur si nu mai recunosc nimic din tot ce inseamna comunitate,societate. Este doar un labirint cu bau-bau-ri pe la colturi. Pustiul tinde sa inghita tot: destine,copilarie,dragoste,cinste,sinceritate, acest pustiu omenesc,mai nemilos decat o Sahara fara oaze si fara camile. Te pomenesti ca am ajuns in Nicaieri si eu tot mai cred ca sunt de fapt in Romania!

2 comentarii:

  1. Intradeva TARA DE NICAERI este ROMANIA care a fost distrusa de o sleatca de politicieni verosi care au saracit un popor de tot ce au avut...si i-a obligat pe unii dintre ei aproximativ 4-5 milioane sa emigreze in lumea larga ca nu s-au impacat cu statutul de sarac in tara sa... la el acasa...>>>

    RăspundețiȘtergere
  2. Planul lor a reusit si noi nu am facut nici macar un gest sa ne impotrivim!

    RăspundețiȘtergere